Analiza a rezultatelor obținute prin aplicarea chestionarelor de identificare a situației privind învățarea în mediul online de la elevi/ părinți/ profesori

Scopul chestionarelor analizate în raportul de față este acela de a identifica situația actuală la nivel instituțional privind monitorizarea activității de învățare în mediul online, în ce măsură există, pe ce platformă se desfășoară procesul de predare învățare-evaluare, ce fel de date există pentru monitorizare, dacă se monitorizează periodic activitatea pe platforma de învățare Microsoft Office Teams.

Elaborare: Prof. Silvia Cârțu-director

Administrare computerizată: prof. Beer Maria- membru CEAC

Prelucrarea, interpretarea și raportarea colectării datelor: P.I.P. Voican Victoria- Coordonator CEAC

Elaborarea măsurilor de îmbunătățire a activității didactice online: Prof. Silvia Cârțu-director

Exemple de buna practica – ACTIVITATEA ONLINE_SCOALA GIMNAZIALA _MIHAI EMINESCU_Craiova

Feedback aplicare chestionar ELEVI

Feedback plicare chestionar PARINTI

Feedback aplicare chestionar PROFESORI

RAPORTARE SĂPTĂMÂNALĂ-2

P.O. ..Măsuri de prevenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS CoV 2 în unitățile de învățământ (1)